follow here

Magical Kingdom <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d599063578276649251\x26blogName\x3diScha+Llyod+%E2%99%A1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pusheenlovejeremy.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pusheenlovejeremy.blogspot.com/\x26vt\x3d-6083633619086901048', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ϟ Posts


ϟ Owner


ϟ Babes


» Kawan Makan Kawan
Friday, December 9, 2011 | 12:12 AM | 2 love letter(s)

Left : Eyka ( My Younger Sister) Right : Me

Assalamualaikum kepada semua penduduk Kampung Blogspot ! 

Korang nampak tidak tajuk entry saya hari ini ? pelik bukan ? Kawan Makan Kawan haha tittle dia agak 
lucu, maybe ? tapi ada maksud disebalik tajuk itu. apa perasaan anda jika rakan baik anda atau bestie anda 
menipu diri anda ? sakit hati bukan ? saya sebenarnya mempunyai rakan baik seperti ini. Dia selalu membuat 
saya marah kepadanya dan selalu meminta maaf kepada saya. saya sudah tidak boleh memaafkan dia untuk ke-2 kali nya. saya sudah tidak boleh menerimanya sebagai rakan baik lagi. kenapa ? 

Dia tidak pernah pun menganggap saya sebagai rakan baiknya selama ini. Dia telah memberi tahu saya segala 
rahsianya selama ini. sebenarnya saya mempunyai musuh dan musuh saya itu pernah berkawan baik dengan ex-rakan baik saya ini. tanpa saya sedari, rupanya selama ini mereka berdua ada muslihat untuk mengenakan (membalas dendam lahh konon) dengan saya. hurmm . sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga , bukan ? akhirnya saya dapat tahu tentang ini daripada salah seorang rakan saya juga. selepas itu, hati saya macam dahh nak meletup ! ada perasaan nak marah, nak nangis pun ada juga. Dia meminta maaf banyak kali tetapi saya tidak maafkan.

dialog- 
Her : Jahat laa awak niy ! please laa beb, bagi aku peluang sekali lagi boleh ? sorry laa. lagipon aku dahh takda niat nak buat kau macam tuhh lagi.                                                                                            
Me : Jahat ? aku memang jahat ! apa kena mengena dengan kau kalau aku jahat ?! weyh, kau senang jehh nakk cakap sorry. dahh kau bole blahh --' 
Lepas tu memang kiteorang sudah tiada apa-apa lagi. tegur-menegur pun tidak, senyum pun tidak. boleh dikatakan * sudah tidak mengenal antara satu sama lain * hah ! ini laa yang dikatakan kawan makan kawan - atau kawan yang telah menipu kawan sendri or tidak ikhlas berkawan dengan seseorang itu. sampai sini sahajalah karangan saya.

XOXO

Labels: ,



← Magical | Kingdom →
Welcome Sweetie


I'm Aysha Bakri the owner of this super duper dull site. Do follow my blog but copying and ripping are not allowed at here. Thank you

Talk To Me

"Harsh words are not allowed!"

Never Be

Massive applause for them. Thanks for your help! And please do not open my page source (Y)

» Base codes by : Ainnad rocks
» Edited by : Myself
» Photos & Icons : We♥It | Tumblr
» Background : Mr. Google